A Technopig Kft. vissza nem térítendő támogatást nyert a Széchenyi 2020 program keretében

A Technopig Kft. vissza nem térítendő támogatást nyert a Széchenyi 2020 program keretében

A projekt címe: Komplex infokommunikációs fejlesztés a TECHNOPIG Kft.-nél

A szerződött támogatás összege: 13 003 831 Ft

A támogatás mértéke (%-ban): 40%

A projekt tartalmának bemutatása: Pályázatunk keretében egy integrált vállalatirányítási rendszert szereztünk be, amely többféle dolgozói csoport munkarutinjába beépült, a bevezetése a megfelelő betanítás után történt meg. A hatékonyság növelésének egyik fontos alapeleme a korszerű informatikai megoldásokkal támogatott üzletvezetés. Fontos számunkra, hogy a bevezetésre került rendszer figyelembe vegye vállalkozásunk egyedi elvárásait, ezért a fejleszteni kívánt célterületeket úgy választottuk ki, hogy a kapcsolódjanak meglévő munkafázisainkhoz, ill. elősegítsék azok egyszerűbb kivitelezését. A hibrid megoldású rendszeren belül 8 modul bevezetését tervezzük, melyek az alábbi funkcionális területekre fókuszálnak:

A felhőalapú szolgáltatások esetén:

  •  CRM
  •  Szolgáltatásmenedzsment
  •  Táv és csoportmunka

A helyben telepített saját szoftver esetén:

  •  Iratkezelés
  •  Tudásmenedzsment
  •  iWise Munkaügy (HR)
  •  iWise Munkafolyamat Irányítási Rendszer
  •  ERP kiegészítő mobil szolgáltatás

A felhő alapú szolgáltatások közül 3 célterületet választottunk ki: A CRM partnerekkel való kapcsolattartást, árajánlatok egyszerű elkészítését, vevői rendelések kezelését, és az értékesítési folyamat támogatását biztosítja. A szolgáltatásmenedzsment alkalmazásával lehetővé válik a szolgáltatási stratégia alkalmazása, a szolgáltatás tervezése. Így portfólió és katalógus kezelésére, kialakítására és a környezet menedzselésére is van lehetőség.  A táv-és csoportmunka a belüli hatékony információáramlást és a hibakezelés optimalizálásának biztosítását támogatja, valós idejű kommunikáció lehetőséget, osztott információs bázist biztosít a felhasználóknak.

A helyben telepített modulok esetében további 5 célterületet választottunk: Az iratkezelés a működésünk során keletkező bizonylatok, dokumentumok, szerződések egységes, átlátható rendszerben való nyilvántartását támogatja, míg a tudásmenedzsment a közérdekű dokumentumok, segédanyagok, oktatási anyagok egységes kezelését, szerkeszthetőségét biztosítja. A HR modul a munkavállalói adatok egységes kezelését, munkaidő nyilvántartást, munkavállalói feladatok, felelősségek, hatáskörök hozzárendelését teszi lehetővé. A munkafolyamat irányítási rendszer alkalmazásával megtervezhetővé, automatizálhatóvá illetve nyomon követhetővé válnak a munkafolyamatok. A rendszer széleskörű hozzáférhetőségét támogatja a kiegészítő mobil ERP, amellyel bármikor, bárhonnan könnyedén elérhető az adott munkatárs jogosultsági szintjének megfelelő modulok.

Az igénybe vett szolgáltatások esetében a rendszerhez kapcsolódó adatmigrációt, annak testreszabását, ill. a rendszer működéséhez kapcsolódó oktatási szolgáltatást vettük igénybe, melyekhez a Szolgáltató biztosította a megfelelő, szakértő személyeket.

A projekt keretében hálózati és hardver eszközöket is beszereztünk, melyek a rendszer kiépítését és megfelelő használatát segítik.

Projektünk megvalósítása során eleget teszünk az előírt tájékoztatási kötelezettségeknek (a honlapunkon a projekthez kapcsolódó tájékoztató megjelenítése és „C” típusú tábla készítése), melyet szintén szolgáltatás keretében vettünk igénybe.

A projekt befejezési dátuma: 2020.05.31.

Projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00470

Ez a bejegyzés a következő kategóriában lett közzétéve: Sajtó és a címkéje .